Accepterad Simon Bergstrand | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Bergstrand

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091317608/

Ditt Hex-ID: 1100001436a7b68

Vad är din discord tagg? jag ba flyger#1764

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Hur lång tid var din ban? en vecka!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krim ~ZevenDot3. Återstår: 6 dagar 10 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En staff bannade mig för att jag hjälpte min kompis genom att slå ner personerna som slog ner han. Den som bannade mig uppfattade det fel som inte hade sett hela grejen. Jag hjälpte han redan från början. Så att jag inte bara kom och slog ner alla för skojs skull liksom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Hans blev nerslagna för att vi sa att en kille hade fult skägg, då började de putta på oss sen började vi slå varandra, sedan efter ett tag slutade vi, men då började de slå ner min kompis igen. Då ser jag det och slår ner dom och för ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att den som bannade mig inte hade sett hela scenariot var den felaktig för att han trodde att jag slog ner "alla" för skojs skull!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lallat tidigare men nu när servern är roligare gör jag inte det längre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså det ända jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte slå dem och låta han dö och inte vara med i scenariot alls men eftersom att det är min vän brydde jag mig om att de slog ner han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att bannen var ganska felaktig och att staffen inte hade kollat hela scenariot har jag inte lärt mig något, men jag ska kanske inte heller vara med i slagsmål lika ofta dock.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart, läs den när ni har tid!

Du får aldrig göra kriminella saker utan krimroll.
Tänk på det i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka