Nekad Simon. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spear7/

Ditt Hex-ID: 11000010b57017b

Vad är din discord tagg? Simon.#9151

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-03 143828.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att han banna mig på grund av min bror. Anledningen till varför jag också förlorade min helper. Jag tror för att min brorsa som skrev lokal OOC. När Hammarl0f blev skuten av polisen. När Hammarl0f lalla med glock på sjukhuset. Att min bror blev lite för hetsig och skrev lokal OOC "fan det var snyggt" när polisen sköt ner Hammarl0f. Efter det behövde jag och gå lägga mig. Så jag gick till säng så skrev på Hammarl0f till mig "Vilken helepr skriver "fan det var snyggt". Så skrev jag min förklaring om min bror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på sjukhuset liggandes död/avsvimmad. Så tar Hammarl0f upp en glock och tar en polis som en gissla. Framför ungefär 5 andra poliser. Och då lalla han lite. Sedan så sköt en av poliserna ner han. Då blev min bror lite för hetsig och skrev lokal OOC det som han skrev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag tycker 50/50. Aa de va ju lite mitt fel att han va i mitt rum. Men sedan lalla Hammarl0f extremt mycket. Tycker att LUDDE gjorde rätt med att banna mig. Jag tog mina åtgärder. Men att hammal0f inte fick något. Tyckte jag va lite sådär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan. Det var ungefär när jag blev medlem. Då jobbade jag på securitas. Så såg en SV inte att jag skrev /me tar blodprov på han. Så kollade jag F6 menyn och kolla upp hans namn. Då blev jag bannad 6 timmar för att han ej såg /me. Jag lärde mig att vara mer tydlig med /me.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat släppt ut min bror ur rummet. Eller inte låtit han vara bredvid mig. Jag hade kunnat skriva att det var min bror i lokal ooc innan jag fick indragen HELPER. Eller bara gått offline för att jag behövde sova ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att min bror inte ska vara i rummet med mig under scenarion. Det är nog det mesta jag kommer undvika

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Jag sa till LUDDE att jag skulle ta mina årgärden. Så jag förstår ifall det bliv nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka