Nekad Simon.b | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon.b

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Simon.b

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198234602744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon.b

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2020

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Albin Johansson och han är en ung kille i 22 år och han är en som vill arbeta och göra samhället till en bättre plats. Därför gillar han inte kriminelitet och vill ändra på samhället. Han kommer att försöka få så många kontakter som möjligt. han kommer vara än person som kommer hjälpa till om någon behöver hjälp. Han är en kille som inte vill hamna i drama eller trubbel. Min karaktär är väldigt intresserad av bilar och vill jobba med det yrket. Han är en person som har haft till dåligt i sin barndom och kan vara väldigt rädd av bli sårad eller att bli utanför. Han vill ha människor runt sig hela tiden och ha sällskap.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att spela på denna servern och kan hjälpa till med discord och andra enheter. Kan inte jätte mycket om discord men vill jättegärna lära mig. Jag kommer alltid ha respekt till servern och kommer att vara mogen. Jag kommer bidra med en glad känsla på servern och kommer sprida glädje. Vill verkligen hjälpa om det behövs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hade väldigt många server att välja men tog denna för man ser att ni tar det seriöst och är engagerade. När man ser att en server som tar det seriöst så vill man hjälpa till med servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är ny att RP:a så jag har 0 timmar och 0 minuter, men vill verkligen prova och se om det är kul.

Hur hittade du Multistaden? jag har sökt runt väldigt länge och ville hitta en svensk server. Så jag laddade ner fiveM och gick in på servar och hittade er där. såg att ni hade många medlemar och kollade då in eran discord och såg att ni tog det seröst och joinade den då.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte blivit bannad på någon annan eller denna servern då jag inte har spelat fiveM innan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej då jag inte har spelat någon fiveM ch ni är den första servern jag joinade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka