Accepterad Simon.b | Whitelist ansökning [Pågen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon.b

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198234602744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon:b

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Johanssonoch är 21 år men fyller snart 22. Han är en ung kille som kom från en liten by nere i småland. han har jobbat väldigt mycket med bilar och landbryk förr. han flyttade till denna staden för han få träffa ya människor och för att komma ifrån familjen lite som har varit väldigt på honom. Han är en väldigt lugn kille som kan hantera svåra sitvationer bra och vill sprida glädje. Han vill få många nya vänner och umgås med mycket folk. Som sagt han är väldigt intresserad av bilar och kommer därför att söka jobb till mekonomen. Han är väldigt ny i denna staden och har inte några vänner men har inte svårt att träffa folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag vill bi whitelistad är för att jag ska kunna bidra med bra rp och verkan. Kommer alltid vara posetiv och vill gärna hjälpa till. Jag vill kunna få ett jobb inne på servern som mekonom och rp så bra som möjligt. Har spelat på en annan server och dem har gett mig väldigt mycket respons att jag rp:ar bra och srider glädje. på denna servern var jag whitelistad men bytte för att testa något nytt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill för att jag ska kunna bidra med bra rp och kunna få ett jobb inne på servern. På en annan server jobbade jag på mekonom och skulle väldigt gärna göra det igen. Jag är alltid posetiv och vill hjälpa till om det behövs.

Hur hittade du Multistaden? jag såg att mina kompisar spelade på Multistaden och skulle se va det va. Och när jag kollade in eran discord såg jag att det var en väldigt bra och en server som faktiskt ta det seriöst. Då tänkte jag att jag också skulle testa att joina denna server och ser hur den är in game

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att bara ha kul och inte att tramsa runt att försöka rpa så bra som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelet på en server som heter Prince Roleplay,(invite only)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka