Nekad Simon.b | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simon.b

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Simon.b

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198234602744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon:b

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Johansson, som är en person som är värdigt trevlig och han är mycket emot kriminella grejer.
Han är 22 år och han vill bara jobba och känna upp pengar. Hans dröm är att bo i en villa men många bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har kollat väldigt mycket på youtube och tycker det ser riktigt kul ut. Jag vill ta detta seriöst och inte stramsa runt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hade väldigt många server att välja men tog denna för man ser att ni tar det seriöst och är engagerade.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är nu att RP:a så jag har 0 timmar, men vill verkligen spela detta

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte runt lite, och hittade er discord och joina den och sedan blev jag fast i den och så ville jag börja spela där.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server

Tillbaka