Nekad Simon.b | Polismyndigheten Ansökan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simon.b

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 December 2005

Vad heter du på discord? Simon.b#5188

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 58h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3h

Hur ofta kommer du vara inne? jag komemr vara inne så länge jag orkar spela och när jag har tid, har fasnat för RP och ni har en bra server

Hur många timmar har du på FiveM? 56h

Vad heter du? Albin Johansson

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För jag är intresserad av yrket och jag vill göra samhället till en bättre plats, jag kan hantera stress bra och jag har varit polischef i en annan stad

Varför ska just du bli anställd? för att jag har enfarenheter ocj jag kan hantera yrket bra. Jag är villig att samarbeta och lyda order

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) 1) Hanterar stress bra
2) Är en ganska känslig person när det handlar om att folk avlider eller skadar sig
3) Är bra på att samarbeta och lyda order

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jag har då varit polischef i en annan stad och vi fick inga kretik bara massor av posetivitet från dem andra på den staden

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag ber honom att kliva ut ur bilen, jag söker igenom honom och ser om han har något konstigt på sig. Jag ringer efter transport för den här mannen och så får han en stor böter.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag rapporterar i min rakel ringer efter sjukvård så fort som möjligt. Vi har namn och allt på den här personen så allt jag fokuserar på är min kollega som ligger skottskadad

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? >Vi ringer på förstärkning och beskriver hur brottplatsen ser ut och informerar om sitvationen. Efter förstärkning så lyder jag åder från yttre befäll eller regionschefen

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag försöker lugna ner honom och om han vägrar sammarbeta så kommer jag ta upp mitt elshocksvapen och skjuta i bennen så att han faller på marken och därefter kan jag arbete med att fängsla honom och ta bort kniven

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man ska ha respekt och kunna prata i sin Rakel. Att man införmerar bra och att man använder den med respekt, man ska inte säga saker i onödan. Och man ska alltid låta personer prata

Vad betyder våldstrappan? det är olika stadier där hur man ska använda sina kroppsmedel och sina tjänstematriel. Från Batong till Fängsel till Hund till Skjutvapen, SKJUTVAPEN är vårat sista val

Tillbaka