Nekad Simon. | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? simon.#9151

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är runt 3-7 timmar per dag. Ibland har jag andra saker att göra då är jag inne kanske 3 timmar men bra dagar är jag online väldigt mycket!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan 15 juni. Då blev jag medlem i denna server

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång tidigare (Mina filer funkar inte kan visa bevis i intervjun ifall jag får en)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift är stor men inte lika stor som t ex staffs och sådant. Det är att vakta servern från kanske lalliga personer eller helt enkelt folk som gör regelbrott. Men deras huvud uppgift är att kicka/sv banna någon som en person som gör regelbrott. Eller så finns det andra uppgifter. Man kan också vara en städerska ifall man kan säga så. Ifall man ser en trasig bil kan man DVa den bilen för att inte störa andra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för många olika anledningar. Jag var staff inann. Det blev lite stressigt så att jag vill ha lite mindre ansvar. Så jag vill bli SV eftersom hålla servern från regelbrott. Jag vill att Unive ska bli en ren server med hög RP nivå samt inte mycket lall. För att just nu är det mycket sådant där STAFFS inte speccar. Så helt enkelt för att hålla servern ren från regelbrott och hålla en hög RP nivå. Jag vill att sörvern ska vara ren och fin för nya medlemmar som kommer in.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina perms till godo till sig själv. Du kanske SV bannar någon fast de inte har gjort något fel. Det kan va att du lallar runt på servern sedan råka du slå någon. Så slår han tillbaks. Men då bannar du honom. Det är korruption. Abuse är att du abusar dina perms. Det kan va att du revivar dig själv mitt i ett scenario som ett skott scenario. Så bara revivar du dig själv för att få en fördel. Sådant tolererar inte jag. Sådant vill jag inte ska hända.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka