Dubbelpost Simon är dababy plane | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle49/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson

Vad är ditt discord namn? Julle49#8653

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. han är en rolig och snäll person som gillar bilar och hänger ofta på bilträffarna vid piren han heter josh och är runt 20 år han är ifrån japan och flyttade till unive när han var 5 så de är därifrån han har fått sitt bil intresse han är glad för de vanliga men om någon börjar tjafsa eller prata om hans familj då tar de husihelvete han har haft en svår uppväxt för varför han flyttade till iniver är för att hans föräldrar dom i en trafik olycka när hans pappa körde full och de är därför han håller sig så långt ifrån alcoholen som möjligt och han kör för att bli lung och inte stressa upp sig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med glädje och skratt och bra rp skulle jag säga jag ahr spelar väldigt mycket rp sedan jag börajde och jag kommer specielt bidra med en ksön stämning liksom jag komemr va en glad kille som spride glädje bland spelarna och kommer bidra och hjälpa dom som har problem med rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de soim har fått mig intreserad är den gemenskapen som finns mellan spelarna och dejn kvalitet på rolepaly som finns jag har länge letat efter en bra server har kollat på streamers som har spelat på unive och de har bland annat gjort så jag har fastnat

Hur hittade du Unive? jag började spela på andra serverar i början men sedan hittade jag unive de var sådär i början bågrund av min dåliga koll på rp då. efter de testade jag andra men ingen fastande jag på men då gav jag unive en andara chans och efter de har jag fanstan har har hittat många nyas vänner pågrund av den bra gemenskap ni har på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna skaffa vänner och köra dom bilarna man bara kan drömma om de är några av mina mål en annan sak är att jobba på vianor de är nått jag vill göra i verkligheten också min dröm är att hålla på med bilar i verkligheten och nu kan jag göra de i de spela som jag gillar så mycket

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna ha ett andra liv och kunna köpa några av mina drömbliar de är nog mitt största men men sedan är de ju cokså att ha good times genom att rp-a jag vill kunna glida runt i en cool bil lyssna på musik och bara vibea liksom. de är ju de man vill göra och kunna stå och prata med folk på bilträffar och ah de almännt trevligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bra på unive pågrund av att jag inte har hittat någon annan bra så de har blivit att man har stannat och de förblir nog så pågrund av de roliga stunder man har haft med sinna nya polare

Tillbaka