Nekad Simon är dababy plane | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle49/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson

Vad är ditt discord namn? Julle49#8653

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. han är en rolig och snäll person som gillar bilar och hänger ofta på bilträffarna vid piren han heter josh och är runt 20 år han är ifrån japan och flyttade till unive när han var 5 så de är därifrån han har fått sitt bil intresse han är glad för de vanliga men om någon börjar tjafsa eller prata om hans familj då tar de husihelvete han har haft en svår uppväxt för varför han flyttade till iniver är för att hans föräldrar dom i en trafik olycka när hans pappa körde full och de är därför han håller sig så långt ifrån alcoholen som möjligt och han kör för att bli lung och inte stressa upp sig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med glädje och skratt och bra rp skulle jag säga jag ahr spelar väldigt mycket rp sedan jag börajde och jag kommer specielt bidra med en ksön stämning liksom jag komemr va en glad kille som spride glädje bland spelarna och kommer bidra och hjälpa dom som har problem med rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de soim har fått mig intreserad är den gemenskapen som finns mellan spelarna

Hur hittade du Unive? jag hittade den på five m de var den första servern jag testade då fastnade jag inte riktigt men då testade jag massa andra rp servrar men ingen passade riktigt mig och då gick jag till maka till unive och gav den en andra chans och sen har jag varit fast

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna sprida glädje och haa almänt kul bara harinte så mycket mer att skriva tror jag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna köpa min derömbil tror jag och de är en stancad passat för min favo straemer har den

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden
 
Nekad, spamma inte ut massa ansökningar ansök igen om 24 h och utveckla då
 
Tillbaka
Top