Simon är dababy plane
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle49/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en snäll och almänt trevlig person som gillar bilar specielt dom lite mer pimpade jag vet inte vad jag kan säga mer men min gubbe är somsagt trevlig och snäll men kan bli arg om någon börjar tjafsa och prata om hans döda föräldrar in game så att säga eller börjar förstöra hans bil eller något annat i hans ägo
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna få tillgång till mer av servern och kunna förbättra min rp med att kunna få jobba som man inte kan få annars de är en liten del varför de största delen är att jag vill hjälpa folk och lite mer på servern för att jag är trevlig och snäll
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelar och dom trevliga personer som man kan hjälpa och prata med de är en sak sen finns de ju massa mer som man inte tänker på för stunden men de är en liten del
Hur hittade du Unive? jag hittade den på five m de var den första servern jag testade då fastnade jag inte riktigt men då testade jag massa andra rp servrar men ingen passade riktigt mig och då gick jag till maka till unive och gav den en andra chans och sen har jag varit fast
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få vara i en annan värld liksom att kunna vara en annan person i ett spel där man kan göra så mycket liksom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna köpa bilarna jag vill och sprida en bra känsla genom att vara trevlig och snäll
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en snäll och almänt trevlig person som gillar bilar specielt dom lite mer pimpade jag vet inte vad jag kan säga mer men min gubbe är somsagt trevlig och snäll men kan bli arg om någon börjar tjafsa och prata om hans döda föräldrar in game så att säga eller börjar förstöra hans bil eller något annat i hans ägo
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna få tillgång till mer av servern och kunna förbättra min rp med att kunna få jobba som man inte kan få annars de är en liten del varför de största delen är att jag vill hjälpa folk och lite mer på servern för att jag är trevlig och snäll
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelar och dom trevliga personer som man kan hjälpa och prata med de är en sak sen finns de ju massa mer som man inte tänker på för stunden men de är en liten del
Hur hittade du Unive? jag hittade den på five m de var den första servern jag testade då fastnade jag inte riktigt men då testade jag massa andra rp servrar men ingen passade riktigt mig och då gick jag till maka till unive och gav den en andra chans och sen har jag varit fast
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få vara i en annan värld liksom att kunna vara en annan person i ett spel där man kan göra så mycket liksom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna köpa bilarna jag vill och sprida en bra känsla genom att vara trevlig och snäll
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden