Simon är dababy plane
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle49/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en människa som gillar bilar och föräldrarn är ifrån japan
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan få tillgång till mer av servern och hälpa till med en bra stämning och rp på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelare och gemenskapen på servern
Hur hittade du Unive? jag har länge letat efter bra servrar och tillslut så hittade jag unive som jag nur har fastnat på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och skaffa vänner in-game
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bara spela och ha good time liksom
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius karlsson
Vad är ditt discord namn? Julle49#8653
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är en människa som gillar bilar och föräldrarn är ifrån japan
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan få tillgång till mer av servern och hälpa till med en bra stämning och rp på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla spelare och gemenskapen på servern
Hur hittade du Unive? jag har länge letat efter bra servrar och tillslut så hittade jag unive som jag nur har fastnat på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och skaffa vänner in-game
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bara spela och ha good time liksom
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive för stunden