Nekad Simon är dababy plane | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa

Vad heter du IRL? Julius karlsson

Vad heter du på discord? Julle49#8653

Hur gammal är du? 16 år

Hur många timmar har du på Fivem? strax under 200 timmar 197 om man ska vara exakt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill ha detta job föra Att jag tror jag kan vara en bra chef och ha ett gott intryck på arbetare och kunder

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat ungefär 50 timmar på brittas så har ganska bra erfarenhet inom bil försäljningen

Berskiv din karaktär? min karaktär är runt 20 år och heter Josh Buckham och är infrån grunden infrån japan men han flyttade till ett fosterhem när han var 5 år och han är väldigt bi intresserad på grund av sin pappa som var mekaniker i japan. josh är en glad och trevlig kille som har en bra stubin men ifall något är jobbig och dum så kan han bli väldigt arg. han har ganska många vänner och de ända kontakten har har haft med polisen är nån fortkörnings böter men annas är han en duktig förare och en almänt trevlig människa att ha som vän

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag iallafal varanan dag skulle jag säga

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle självklart fortsätta spela

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej de gör jag ej

Har du läst våra Regler? ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka