Nekad Simon är dababy plane | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaze_Bull/

Ditt Hex-ID: 11000011333f73d

Vad är din discord tagg? Julle49#8653

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 5 daagr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lekte runt och retade min kompis lite och då tycke väll staff att jag lallade men jag ångrar de grovt vad jag gjorde och kommer ej göra om de men han tyckte nog mästa tt de var dålig stil att bara leka runt sådär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var nere på vianor där jag jobbar och jog stog och börnade me min kompis epa och sedan när jag har slutat så kallar hon mig jävla idio och sedan blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej en felaktig ban och jag ångrar vad jag gjorde grovt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM 3 gånger för att mina texturer fuckat men nu har jag fixat min data så de ej kan hände och copbait för jag sladdade framför polisen och de har jag inte gjort sen des

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunnde kört ut hennes epa och hämtat min bil och gjort nått annat de skulle jag kunnat göra men nu gjorde jag inte de och jag ångarar de väldigt mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte sak lalla mer och vara så seriös jag kan och nu hoppas jag att jag kan bli unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka