Nekad Simon är dababy plane | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaze_Bull/

Ditt Hex-ID: 11000011333f73d

Vad är din discord tagg? Julle49#8653

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du ahr blivvit avstäng för: copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag betäde mig dåligt och med mening försökte få polisen efter mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är ute ock kör och då ser jag en polisbil och tänker nu ska jag jävlas lite så jag börjar sladda lite och då kommer en polis fram och säger avlägsna dig från platsen jag åker och svär lite tyst för att rp:a för att låtsas vara arg på polisen som var arg och hade den tonen mot mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej felaktigt för att jag försäkte få uppmärksamhet av polisen och då fick jag konsekvenser men jag tycker ändå att de var dåligt för jag vill få ett senario som om att jag är mute och sladdar och då kommer polisen och kollar körkort och då säger jag haha to late och då sticker jag ifrån platsen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare för vdm och de var ej med meningen för mina texturer hade ballat ur och jag har lärt mig att köra försiktigare och ta de lugnt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna struntat i de men nu blev de som de blev och jag ångrar mig jätte mycket nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska hålla på och dumma mig framför polisen och försäka få uppmärksamhet och jag mår skit och ångrar de jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka