Nekad Simon är dababy plane | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaze_Bull/

Ditt Hex-ID: 11000011333f73d

Vad är din discord tagg? Julle49#8653

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? 5 daagr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivvit av stäng för: vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde över en annan spelar och att jag inte gick ur och rp:eade de är vad jag tror men jag såg inte att de gick någon där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit ute och åkt en längre period och sedan var jag och hängde lite vid torget och sladdade lite och rp:eade sedan när jag skulle stänga ner så började mina texturer balla ur och då såg jag inget. och när jag är påväg ner i garaget under torget så kör jag sakta 5 km/h om man ska vara exakt. och då kör jag på en ki8lle av mistag som är onsynlig för mig och då blir han arg och börjar skricka på mig och när jag sak börja säga förlåt och rp:ea så blir jag bannad för vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de var felaktigt men jag kördu ju över en kille men de var av MISSTAG så jag tycker ientligen inte jag skulle fåt bannen och man borde få lite längre tid på sig och att staffsen borde ge lite tid så man kan reda ut de de är vad jag tycker

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. i början när jag spealde tog jag de inte serisöt och den gången var jag ute och sladdade och råkade köra in i en folkmassa och då blev jag bannad i 60 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt men typ valt ett annan garaget som jag kunde se i men jag vet ej hur jag skulle kunna göra anorlunda pågrudn av att jag inte så något alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag sak börja prata dirket när någon skricker på mig för att jag råkade körpa på någon

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka