Accepterad Simmoun | Medlem ansökning [Caprio] [derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmoun

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simmoun#4774

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Melwin Andersson är uppvuxen i Kalmars län och har under sina 22 år spenderat tiden på att bygga upp ett rykte som skulle kunna ge honom storvinsten, När Melwin fyllde 19 så stack han och hans polare ut för att råna en av Kalmars banker eftersom att han och hans vänner var i skuld till kartellen. De utförde rånet perfekt men Melwin blev lurad och blev lämnad av sina "vänner". Kartellen var ute efter honom och nu så har han flytt Kalmars län för att hitta en ny miljö att bosätta sig i. Melwin är en trevlig person att umgås med men han går inte att lita på han har svårt för att vara i större vängrupper då han har trauma ifrån sin gamla grupp och går därför inte att lite på, Hans intressen på fritiden är att åka bil och att fiska samt att planera rån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På servern så kan jag komma och bidra med att vara (good sport) och se till att rapportera när folk bryter mot reglerna samt med att ta del i Roleplay

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för att vinna utan att man ska försöka spela så att alla vinner på det och att alla har lika kul på servern och inte tänka på vad man själv tjänar hela tiden

Hur hittade du Unive? Jag har blivit rekommenderad denna server av flera kompisar samt att jag sett livestreams på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka