Simmespelaryt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/simmespelar/
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Simme(Simon)#9100
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 1998
Berätta om din karaktär. Min käraktar ska vara snäll trevlig. Mot alla som är trevliga mot han. Ålder 23 år. Intressen älskar bilar och har mål att jobba på auto experten eller liknade
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill börja rpa igen på en server med många spelar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För ni värkar ha många spelare
Hur hittade du Unive? Genon en Youtuber cosmo
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli duktig på rp och få något jobb
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli bättre inom mitt rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inga fivem servrar just nu men är admin i en dc men där ägaren bytar server hela tiden
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Simme(Simon)#9100
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 1998
Berätta om din karaktär. Min käraktar ska vara snäll trevlig. Mot alla som är trevliga mot han. Ålder 23 år. Intressen älskar bilar och har mål att jobba på auto experten eller liknade
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill börja rpa igen på en server med många spelar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För ni värkar ha många spelare
Hur hittade du Unive? Genon en Youtuber cosmo
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli duktig på rp och få något jobb
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli bättre inom mitt rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inga fivem servrar just nu men är admin i en dc men där ägaren bytar server hela tiden