Accepterad Simmekung | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simmekung

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi göransson. och Abdi är 25år. Abdi har alltid gillat bilar och mecka med bilarna. Abdi han brukade hjälpa sin pappa och byta olja på Abdis pappas amazon 140. Abdis mamma jobbar som advokat och Abdis pappa jobbar som bilmekaniker. när Abdi var 12 år gick han ute på stan när det va mörkt och då kom det fram några killar och hotade Abdi med kniv och dom sa att Abdi skulle ge telefonen och Abdi gjorde det och sen sprang killarna iväg. och Abdi blev jätte ledsen. och gick hem till sina föräldrar och Abdi berätta för dom och då köpte Abdi föräldrar köpte en ny telefon. och Abdi blev jätte glad och sen fick inte Abdi va ute på stan för sent på kvällarna. och Abdi dröm är att jobba på Securitas eller mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse, Jag kommer spela mycket och hålla mig till reglerna alltid. Jag kommer alltid göra så att scenarion blir roligare och spännande. Jag kommer även göra det roligare för alla som är 50m i min radie. Då kommer alla skratta och gråta kanske.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar bara för sin egna fördel och att båda har roligt. Motparten ska också kunna vinna. Så man ska kunna förlora även om det inte är så kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: använda sitt fordon som vapen. Metagaming: Tar information utan för spelet. COPBAIT: Försöker få polisens uppmärksamhet. RDM Slå nån utan anledning. FEARRP: Bryr sig inte om sig ett liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag spelat på unive sen 2022 augusti

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte de :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka