Nekad Simmekung | Ban överklagan [Lachy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221950110/

Ditt Hex-ID: 11000014b33c69e

Vad är din discord tagg? Simmekung#9616

Vem var det som bannade dig? lachy_131

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rejected by philip320. temporärt bannad. anledning lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag puttade bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in till falck och då såg jag folk som puttade en bil då gick jag dit fråga vad dom gjorde, men ingen svara. Sen puttade jag bilen och den typ snurra runt fett snabbt. så råkade jag träffade dom med bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att dom kanske sa till dom andra att sluta putta och sen när jag kom så då visste jag inte att han sa de. så jag tror att de va en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången jag blev bannad så då tog jag en ambulansbil som va startad och som stod på en motorvägen ingenstans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde nog fråga om jag kunde få putta bilen innan jag gjorde de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att fråga innan jag nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka