- Meddelanden
- 1,003
- Reaction score
- 235
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Ditt discordnamn: Simmekung#9616
Ange ditt födelsedatum 5 November 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att ta bort folk från servern som inte kan hålla sig till reglerna och för att jag vill pröva på att jobba för servern utan att behöva RPa. Jag blev demotad efter jul, det var nog för att inaktiv den tiden, men jag lovar att jag kommer göra staff arbete så mycket jag kan. Första gången jag va helper så svarade jag ofta på pms, svara på ansökningar osv, men just nu ser det ganska dåligt ut på servervakt ansökningarna, det är 3 sidor med ansökningar som ingen har svarat på och detta vill jag ändra.Jag vill se till spelare som behöver hjälp eller få hjälp ska kunna få det på direkten. Jag har varit väldigt intresserad inom staff jobben sen jag kom till servern. Jag är väldigt intresserad av Jobb och RP ansvarig. Jag kommer alltid vara akitv på forumet och discorden och. Jag kommer vara väldigt fokuserad på Staff arbetet men fortfarande Rpa. Om jag blir t.ex Jobbansvarig kommer jag vara väldigt aktiv med att ge roller eftersom att det är många som klagar på att det tar för lång tid, jag kommer samt svara på många chefs jobbansökningar och intervjuer. Jag kommer inte t.ex läsa en halv ansökan och sen skita i den, men jag kommer läsa hela kolla om det är en välutvecklad ansökan med mycket detaljer.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Lov:
Måndag 09:00 till 01:00
Tisdag 09:00 till 01:00
Onsdag 09:00 till 01:00
Torsdag 09:00 till 01:00
Fredag 09:00 till 01:00
Lördag 09:00 till 14:00 - 15:30 till 01:30 [Träning]
Söndag 09:00 till 00:30
Skolveckor:
Måndag 14:00 till 23:00
Tisdag 14:30 till 22:30
Onsdag 14:00 till 22:00
Torsdag 13:30 till 23:00
Fredag 13:30 till 01:30
Helger:
Lördag: 09:00 till 01:00
Söndag 08:30 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? sedan juli
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare och vet då hur discorden, forumet och servern funkar. Jag vet om det senaste ban systemet, alltså /manban & ban.
jag vet hur man hanterar alla områden.
RP ansvariga ska ju såklart prioritera ingame. Dom ska se till så att servern går som det ska (ingame).
Support ska hålla koll på support ofta och ta hand om ärenden här på forumet alltså tickets.
Jobb ansvariga ska se till att alla yrken rullar som det ska och utse chefer.
Donation ansvarigas prioritet är att ta donation ärenden som t.ex gäng uppköp, köp av ped, köp av import bil osv.
Här är några commandon. dessa bör man veta.
/svban (id) - man bannar nån i 1 timme
/sv - Servervakts chatten
/manban
/specoff - man slutar specca en spelare
/clearchatforall - Man rensar chatten om nån typ flödar
/bring (id) - man spawnar en person till sin egna position
/freeze (id) man fryser fast en person och kommer inte kunna röra sig
/giveitem - (id) man ger ett för
/ooc - man skickar ett meddelande och alla på server kan se
/givemoney (id) (amount) man ger pengar
/dv - raderar ett fordon
/tpm - man telleportar till waypointen
/noclip - man kan röra sig fritt och man är onsynlig
/toggleid - man kan se id på alla personer
/skin (id) - man ger personen en klädmeny
/sc - staffchatt
/ban (id) (anledning) - när man sak banna någon
/unban (hex-id) - när man ska ta bort en ban
/m (id) - när man ska skicka ett ooc meddelande som ni bara kan se
/setjob (id) man ger jobb rollen ingame
/goto (id) - man teleportar med hjälp av id
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp
Ditt discordnamn: Simmekung#9616
Ange ditt födelsedatum 5 November 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att ta bort folk från servern som inte kan hålla sig till reglerna och för att jag vill pröva på att jobba för servern utan att behöva RPa. Jag blev demotad efter jul, det var nog för att inaktiv den tiden, men jag lovar att jag kommer göra staff arbete så mycket jag kan. Första gången jag va helper så svarade jag ofta på pms, svara på ansökningar osv, men just nu ser det ganska dåligt ut på servervakt ansökningarna, det är 3 sidor med ansökningar som ingen har svarat på och detta vill jag ändra.Jag vill se till spelare som behöver hjälp eller få hjälp ska kunna få det på direkten. Jag har varit väldigt intresserad inom staff jobben sen jag kom till servern. Jag är väldigt intresserad av Jobb och RP ansvarig. Jag kommer alltid vara akitv på forumet och discorden och. Jag kommer vara väldigt fokuserad på Staff arbetet men fortfarande Rpa. Om jag blir t.ex Jobbansvarig kommer jag vara väldigt aktiv med att ge roller eftersom att det är många som klagar på att det tar för lång tid, jag kommer samt svara på många chefs jobbansökningar och intervjuer. Jag kommer inte t.ex läsa en halv ansökan och sen skita i den, men jag kommer läsa hela kolla om det är en välutvecklad ansökan med mycket detaljer.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Lov:
Måndag 09:00 till 01:00
Tisdag 09:00 till 01:00
Onsdag 09:00 till 01:00
Torsdag 09:00 till 01:00
Fredag 09:00 till 01:00
Lördag 09:00 till 14:00 - 15:30 till 01:30 [Träning]
Söndag 09:00 till 00:30
Skolveckor:
Måndag 14:00 till 23:00
Tisdag 14:30 till 22:30
Onsdag 14:00 till 22:00
Torsdag 13:30 till 23:00
Fredag 13:30 till 01:30
Helger:
Lördag: 09:00 till 01:00
Söndag 08:30 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? sedan juli
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare och vet då hur discorden, forumet och servern funkar. Jag vet om det senaste ban systemet, alltså /manban & ban.
jag vet hur man hanterar alla områden.
RP ansvariga ska ju såklart prioritera ingame. Dom ska se till så att servern går som det ska (ingame).
Support ska hålla koll på support ofta och ta hand om ärenden här på forumet alltså tickets.
Jobb ansvariga ska se till att alla yrken rullar som det ska och utse chefer.
Donation ansvarigas prioritet är att ta donation ärenden som t.ex gäng uppköp, köp av ped, köp av import bil osv.
Här är några commandon. dessa bör man veta.
/svban (id) - man bannar nån i 1 timme
/sv - Servervakts chatten
/manban
/specoff - man slutar specca en spelare
/clearchatforall - Man rensar chatten om nån typ flödar
/bring (id) - man spawnar en person till sin egna position
/freeze (id) man fryser fast en person och kommer inte kunna röra sig
/giveitem - (id) man ger ett för
/ooc - man skickar ett meddelande och alla på server kan se
/givemoney (id) (amount) man ger pengar
/dv - raderar ett fordon
/tpm - man telleportar till waypointen
/noclip - man kan röra sig fritt och man är onsynlig
/toggleid - man kan se id på alla personer
/skin (id) - man ger personen en klädmeny
/sc - staffchatt
/ban (id) (anledning) - när man sak banna någon
/unban (hex-id) - när man ska ta bort en ban
/m (id) - när man ska skicka ett ooc meddelande som ni bara kan se
/setjob (id) man ger jobb rollen ingame
/goto (id) - man teleportar med hjälp av id
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp
Senast ändrad: