Inaktuell Simmekung | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Simmekung#9616

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att jag vill ta in seriösa Rpare med med en bra karaktärs beskriving och för att jag vill göra arbete för servern utan att behöva RPa. Första gången jag va helper så svarade jag ofta på pms, svara på ansökningar osv. Jag tycker att det är kul att vara med i staff teamet. Det är mycket socialt. Man kan nu vara ingame och banna folk som inte följer reglerna. För drygt 2 veckor sedan blev jag demotad för att jag hade råkat streama staff chatten i ungefär 2-3 sekunder (support ärende), det är förstårligt att jag blir demotad för det. Men nu är jag redo för att komma tillbaks till staff teamet och utvecklas. .Jag vill se till spelare som behöver hjälp eller få hjälp ska kunna få det på direkten. Jag har varit väldigt intresserad inom staff jobben sen jag kom till servern. Jag kommer alltid vara akitv på forumet och discorden och. Jag kommer vara väldigt fokuserad på MA arbetet men fortfarande Rpa. Om jag blir t.ex Jobb ansvarig kommer jag vara väldigt aktiv med att ge roller eftersom att det är många som klagar på att det tar för lång tid, jag kommer samt svara på många chefs jobbansökningar och intervjuer. Jag kommer inte t.ex läsa en halv ansökan och sen skita i den, men jag kommer läsa hela kolla om det är en välutvecklad ansökan med mycket detaljer

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo, jag tycker att ni ska välja mig som MA för att jag jag har varit med i staff teamet innan och vet hur allt fungerar. Jag är aldrig osäker när jag tar beslut. jag är kompetent. Jag vet hur man bemöter folk i Interjuver. Jag är alltid aktiv och kan nås hela tiden. Jag är social och inte blyg. Jag känner att jag vill kunna bli en del av Staff teamet igen. Jag bemöter alla med respekt och proffesionellt. Jag har varit med förr och vet hur man bär rollen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med respekt och ha en bra ton, om dom t.ex svarar fel på en fråga så ska man rätta dom och förklara hur det egentligen är. Man ska utrycka sig proffesionellt under intervjun och här i forumet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem så får extremt mycket mer tillgångar när det gäller servern. Man kan jobba på olika yrken, man kan skriva Twitter och instagram (ingame), man kan bli kriminell, man kan få köpa importer/ped, man kan få delta i tävlingar och mycket mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
- Kunna dom flesta reglerna (FiveM servern) (Discord) (Medlemskaps reglerna)

- Inte vara en aktiv spelare på en annan svensk RP server.

- inte vara medlem för att t.ex kunna slåss.

- Ha en unik karaktär med bra beskrivning.

Man ska också ha bra koll på Philips fina introduktions videor:

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig ska man se till att alla medlemmar håller sig till reglerna, medlemskaps ansvariga ska ta sitt jobb seriöst och om man t.ex inte vet hur man ger roller ska man fråga en annan i staff teamet och inte vara feg. Jag ska ta in seriösa spelare in på servern. Absolut inte vara korrupt som MA. Som MA kan man faktiskt gå runt och specca och ta bort alla som bryter mot reglerna men man ska såklart prioritera MA arbetet.

Hur ser din aktivitetet ut?
Lov:
Måndag 09:00 till 01:00
Tisdag 09:00 till 01:00
Onsdag 09:00 till 01:00
Torsdag 09:00 till 01:00
Fredag 09:00 till 01:00
Lördag 09:00 till 01:30
Söndag 09:00 till 00:30

Skolveckor:
Måndag 14:00 till 23:00
Tisdag 14:30 till 22:30