Nekad Simmeking | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmeking

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? realninon

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oxen Jonsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Konstig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skaffa jobb, bilar och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska försöka göra det roligare för både mig men även de andra på servern och försöka ha en bra RP med hjälp av mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du gör saker så att den andra personen vinner men du gör det för att få något bättre för dig själv senare och du kanske tex låter dem vinna en liten stund nu för att senare få något bättre själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random Deathmatch, Combat logging och Använda buggar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle verkligen vela fortsätta arbeta med dena server och hade varit väldigt kul om jag hade fått medlem.
 
Nekad
Anledning:
För lite i logs, du får börja rollspela så vi staffs kan få perspektiv på hur du rollspelar!
Du är välkommen att göra en ny ansökan igen om några dagar när du blivit aktiv på servern!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top