Accepterad simmebimme1 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simmebimme1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GandalfTheSn8ke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? FläskFräsarN#4400

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Goran Goranovic, en 45 år gammal man som flytt balkankriget med sin familj och nu söker efter en nystart utan krig och våld. Goran är en lugn person som arbetar hederligt och sköter sig. Goran har ett stort intresse för bilar, specifikt Mercedes, och drömmer om att kunna köpa en fin sådan med kraftfull motor vilket han hoppas kunna göra i sitt nya hemland. Föredetta arbeten inkluderar bilmekaniker och sedan verkstadschef.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad eftersom att jag har ett stort intresse för RP och har under många års tid spelat Dungeons & Dragons med polare IRL där man verkligen sätter sig in i rollen man blivit tilldelad. Jag tror dessutom att då jag är social och därför kommer att kommunicera mycket med folk på servern så kan jag vara ett gott föredöme för nyare spelare som kan behöva hjälp med att komma in i RP världen samt hjälpa till med att peka folk i rätt riktning här på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har suttit och kollat streams på folk som spelar här och känner att det hade varit väldigt roligt att få prova på att spela i en seriös RP community, dessutom spelar flertalet av mina vänner här och det hade gjort det snäppet bättre att kunna spela med och inte bara kolla på.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner i discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt med mina vänner samt att utveckla min RP person online. Det känns dessutom som en perfekt chans att kunna träffa nya vänner som tycker och tänker såsom man själv gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka