Accepterad Simme | Medlem ansökning [L1nky] (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simme

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101889868/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Hiob

Vad är ditt discord namn? Simme#9285

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Sebastian Trax heter min karaktär hans upväxt var inte den lättaste då han blev mobbad i skolan och hade det svårt pga sin add, sen hjälpte det inte att hans familj hade lite pengar kunde knappt köpa mat på bordet eller hyra, Sebbastian är mitten barn han har en store bror och en lila syster. Trots hans svåra barndom har han alltid kämpat för att han och hans framtida familj ska ha det bättre än vad han hade. Sebastian har nyss flyttat in en ny stad för en ny start, Och jobbar deltid som rapporter men han trivs inte med det jobbet, Han har gillat bilar sen han var liten och skulle gärna vela jobba med det men han behöver medlem för det. Sebastian är ganska tyst just då han gillar inte och snacka bara för att utan snackar sällan och bara om viktiga grejer MEN bilar kan han snacka om hur länga som helst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna rpa min karaktär till 100% och utan ikke medlems begränsningarna, och då kommer jag även kunna hjälpa andra med att utveckla andras rp så mycket som möjligt. Har kört på unive ett tag nu och vill verkligen satsa på unive kunna veta att jag är litad av staffsen att de vet jag har en hög nivå på rp och inte bara ute efter makt utan faktiskt för god rp av hög nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har rpat et tag nu på unive och tycker unive har en mycket bra och mogen spelar bass med väldigt lite lall vilket är just vad jagh är ute efter en seriös server men så lite lall som möjligt och seriöst rpande

Hur hittade du Unive? Helt ärligt så är det ju Sveriges näst största om inte största rp server alltid en bra mängd människor i staden och nu har jag kört på den 1 vecka och förstår varför ni har sån stor spelarbas.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas så mycket som möjligt och hjälpa andra utvecklas även skapa roliga scenarion. Och bidra med så bra rp som jag kan och vill alltid bli bättre och mer kreativ

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla mitt rpande så mycket som möjligt och hjälpa andra att bli bättre på rpande, och såklart göra roliga scenarion som båda pariterna tycker är ett bra och roligt scenario.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar lite smått på fivem koth men annars ingen annan server än unive.

Tillbaka