Nekad Simme | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simme

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101889868/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Hiob

Vad är ditt discord namn? ! Simme#1011

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min nuvarande karaktär heter Sebastian Traxx men vill bli kallad för sebbe som är en tyst kille som inte snackar massa skit bara för att prata utan snackar sällan. Han har ett stort intresse för bilar speciellt japanska. Han vet inte riktigt än vad han vill jobba med om det är polis, nån bil mekaniker eller kriminell men han tar det som det kommer. Han respekterar folk som respekterar han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem då jag anser att jag kan rp bra. Även så tycker jag det har varigt en rolig vecka som jag rpat på unive (utan medlem) och kan tänka mig hur mycket roligare det kommer va utan begränsningar .

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem för att kunna utöka min möjlighet att rpa med min karaktär som t.ex gå med i nått gäng och att kunna känna att staffsen litar på mig att jag läst alla regler och kan rpa

Hur hittade du Unive? Helt ärligt så är det ju Sveriges nest största om inte största rp server alltid en bra mängd människor i staden och nu har jag kört på den 1 vecka och förstår varför ni har sån stor spelarbas.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och träff ny människor ic och ooc

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inga rp serverar men har kört mycket rp innan kör just nu bara på fivem koth servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka