Inaktuell simmaxka | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simmaxka

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: simmaxka93

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 1993

Varför ska just du bli staff? Jag gillar att ta ansvar och att finnas och påverka. Jag är certifierad social media manager (vilket jag kan visa upp) och har haft hand om flera företag i Tyskland och Österrike.

Idag är jag agentur ledare för en TikTok agentur. Jag har även arbetat på Skogsstyrelsen som arbetsledare. Jag gillar som sagt att ta ansvar 😇

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag som agenturledare kan bidra med att hjälpa streamer med mitt expertis som social media manager men över utbilda streamer och även hjälper vid TikTok ban då jag har direkt kontakt med de som TikTok agentur ledare.

Jag tycker även att jag skulle kunna hjälpa till i supporten men även i andra områden som mod, säkerhet, etc

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Redan skrivit uppe 😇

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag har två barn och anser att vara objektiv rationellt för att kunna hjälpa streamer men samtidigt vara konsekvent när det gäller just regler. Regler är viktig och det förstår jag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan strukturera det genom ett schema

Hur länge har du spelat på Unive? Några ggr redan då jag har även försökt att komma i kontakt med er angående just rollen som social media manager (-> se ticket: simmaxka93-pr-ansökan)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, inte i nån server. Jag har dock erfarenheter inom kundtjänst irl då jag har jobbat inom räddningstjänst, sjuktaxibochvtaxi samt buss (trafiksamordnare Din Tur-> Sundsvall kundtjänst) samt social media manager och agentur ledare där jag möter ständigt nytt folk

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tar an alla utmaningar för att lära mej något nytt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka