Nekad SimeD | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SimeD

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198216630744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SimeD#6581

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Den heter Billy Öhman och är 18 år men 10 i hjärnan. Jag hade problem i skolan eftersom jag var inte så smart. Jag hade inte så bra betyg i skolan och skolkade mycket. Sen när jag började gymnasiet så började jag ta skolan seriöst och fick bättre betyg. Nu när jag fyllde 18 så ville jag bli polis, jag ville hjälpa folk åå mer. Nu vill min karaktär skapa ett eget företag och sånt och börja leva som en vuxen människa. När jag fick min första bill så började jag leta efter jobb medans jag leta boende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har väldigt seriös och hög rp nivå och jag följer reglerna så bra jag kan och jag kommer vara en trevlig och aktiv spelare och för att jag alltid rpar så realistiskt jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är en hög och bra rp nivå som är seriös och bra. Jag kommer också bidra med en rolig karaktär som är utvecklad och unik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna scenariot vilket betyder att man ska spela för att det är kul inte för att man ska vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av Farmingsimnerd#3765

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka