Nekad SimeD | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SimeD

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198216630744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SimeD#6581

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karatär hetter Billyoch i efter namn Öhman. Han är en man vid 1999 års åldern och är född 1999 - 04 - 04, i göteborg. Han är en glad och rolig person. Detta tycker jag kommer vara bra då folk kommer gilla honom och lära sig respektera honom. Jag vill att han ska följa lagen men om inte det går nåt vidare för honom, så kommer han säker övergå till polis. billy kommer är väldigt smart och har ett strot intresse av "action", dvs. han gillar polisen arbete, special forces, militär mm. Billy ska inte sitta bakom ett skriv bord hela sitt liv. Hans bakgrund är nogorlunda "normal". Han bodde med sin mamma, pappa och brosa men han växte upp väldigt fattig. Hans pappa hade väldigt svår att känna pengar och hans mamma var oftast sjuk, så hon kunde inte hjälpa till att känna pengar. Han spenderade mest sin tid ute och lekte med antingen sig själv eller med andra barn. Som tur var, var han extremt bra i skolan och fick gå in på ett bra gymnasium och universtet grattis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem på Unive för att jag är väldigt peppad för att utforska era fiveM servrar tillsammans med mina kompisar, de rekomenerade Unive och från vad jag har sätt verkar detta jätte bra. Just nu finns det inte riktigt något spel jag och mina kompisar gillar, tills vi kom på detta. Jag önskar att ha mycket kul och se hur min karaktär utvecklas genom tiden jag spelar på eran server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa till mycket med att ge högre kvalite på serverns RP. Jag vill inte liksom förstöra för andra spelare utan jag vill få alla, inkluderat mig att ha kul. i

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man spelar så att båda partena i ett scenario kan vinna. Så att båda kan ha kul.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av Farmingsimnerd#3765

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Nekad kollar på reglerna under interljuvens gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka