- Meddelanden
- 44
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB
Vad heter du IRL? Rasim
Hur gammal är du? 20
Hur många timmar har du på Fivem? 100
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt aktiv och jag jobbar för det mesta när jag är inne. Så för mig skulle det vara självklart att anställa ett par schyssta säljare som gör sitt jobb och hjälper mig att bygga upp företaget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på Brittas Lyx & Sportbilar AB nu och stortrivs jag känner till det mesta på arbetet och jag har sköna kollegor som man kan ha kul med när det inte finns några kunder inne!
Berskiv din karaktär? Lars är en 30 åring som älskar bilar och bilvård hans dröm är att ha en fin mercedes som han kan rulla runt med när det finns tid ledigt från jobbet. Planen är även att hjälpa nuvarande anställda samt nya att utvecklas snabbt och sälja ännu mer bilar
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 dagar i veckan 2-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Rasim
Hur gammal är du? 20
Hur många timmar har du på Fivem? 100
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt aktiv och jag jobbar för det mesta när jag är inne. Så för mig skulle det vara självklart att anställa ett par schyssta säljare som gör sitt jobb och hjälper mig att bygga upp företaget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på Brittas Lyx & Sportbilar AB nu och stortrivs jag känner till det mesta på arbetet och jag har sköna kollegor som man kan ha kul med när det inte finns några kunder inne!
Berskiv din karaktär? Lars är en 30 åring som älskar bilar och bilvård hans dröm är att ha en fin mercedes som han kan rulla runt med när det finns tid ledigt från jobbet. Planen är även att hjälpa nuvarande anställda samt nya att utvecklas snabbt och sälja ännu mer bilar
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 dagar i veckan 2-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja