Nekad Simbylla | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simbylla

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198107228163/

Ditt Hex-ID: 110000108c27803

Vad är din discord tagg? Simbylla#0192

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Ask1und. Återstår: 9 dagar 23 timmar 38 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp ett jaktvapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev jagad av ett gäng som ville döda mig och sa att om ni inte backar undan så tar jag upp mitt vapen och blir fortsatt jagad efter det och eftersom jag var i en knivig situation så tar jag upp mitt jaktvapen som jag hade på mig och då blev jag bannad, men sköt aldrig utan visade bara upp det för att skrämma iväg de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Väldigt svårt att anse om det var felaktigt eller inte men förstår varför jag blev det enligt deras perspektiv. Jag tycker dock från mitt perspektiv att det var fel och varför jag tycker så är för att jag blev hotad till döds av dessa grabbar som ville döda mig för att jag försökte stoppa ett bråk innan vid torget. Efter detta blev jag jagad av dessa galna kriminella personer som ville ta mitt liv och jag gav dem en chans att backa och sluta medans jag sprang bort från dem men de fortsatte så då var jag tvungen att ta min sista plan som absolut aldrig skulle tro kunde hände, jag tog upp mitt jaktvapen. Det var det sista som hände mig tills jag blev bannad. Jag tycker jag har rätten till att ta upp ett jaktvapen som jag råkade ha på mig som jag har licens till i denna situation på grund av att jag var ytterst hotad och rädd för mitt liv. Detta var nödvärn och jag ska ha rätt till att ta upp detta jaktvapen i självförsvar. Jag räddade en situation som kunde eskalerat ännu mer om jag inte hade tagit upp mitt jaktvapen, hoppas ni förstår mig. Jag avslutar denna överklagan genom att säga detta "Om ni hade blivit jagad av ett gäng som hotat er till döds och ni vet att om dessa får tag på er så kommer ni dö, låt oss säga att ni nu har ett jaktvapen på er, tar ni inte upp detta om det är er sista chans att leva?" Enligt mig är detta ej sunt förnuft eftersom det finns ett logiskt tänkande bakom mitt val av handling, Tack.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig mer efter varje ban och pratar med support varje gång om vad som gjordes fel och vad jag anser i fallet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort är att inte ta mitt jaktvapen men i det fallet hade jag troligtvis dött, så jag anser att jag valde rätt val av handling.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka