Nekad simbord | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? simbord

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hassan Khali och är 22 år gammal. Hassan har haft en tuff uppväxt. Han levde i missär i en förort. Hans föräldrar var arbetslösa och hittade inga jobb. Så Hassan valde att vara ute på gatorna där han träffade andra människor som var kriminella. Han blev involverad i lite små saker men inget speciellt. så när han blev äldre och äldre så blev han mer involverad i kriminella saker som drog handling och rån. Han har levt på gatorna ett tag nu. Han har hittat på en ny ide om att handla bilar. Han har bättre ideer nu han vill bli handelsman. Han har försökt börja jobba på en bilfirma så äntligen blev han anställd. Hassan är intresserad av bilar och fordon. Han är oftast glad och kan ibland bli arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå, kommer vara en aktiv spelare på unive och en trevlig person i communityt. Kommer att göra långa och roliga scenarion med mina vänner och flera andra som spelar på denna underbara server. jag har länge rpat och prövat på många olika svenska rp servrar, men jag hittar inget community som är så uppstyrt och bra som unive, jag kommer att bidra med långa och roliga scenarion till servern. Jag kommer även vara så aktiv som möjligt både ingame och på discorden. Finns ingen rp server i hela fivem sverige som når upp till denna, rpn och allt är så bra på denna servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att det blir roligt för båda partner. Att båda sidor av scenariot har kul och trevligt. Ingen ska spela för makt o pengar. Båda ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått dem. Tex suntförnuft att man ska tänka efter suntförnuft. Man ska ha ett logiskt tänkande. Meta att man inte ska ta information ooc. osv,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på unive sedan 2021. så jag kan rpa bra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka