simbord
Icke Medlem
- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark då chefn gick av nyss.
Vad heter du IRL? simon
Vad heter du på discord? simbord
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 tidigt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hålla yrket aktivt så att folk tycker det är kul att jobba där. Sen kommer jag anställa bra personer som vet vad de håller på med. Jag kommer inte anställa folk som inte vet/kan det dem gör. Jag vill hålla yrket aktivt så att många spelare ser ossd inne på servern så att de märker oss.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat där i nästan en vecka nu och känner att jag är redo för chef platsen. Jag har jobbat mycket och skickat m ycket böter till folk som står fel. Jag vet hur menyerna fungerar och allt sådant. (det mesta iaf)
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag efter skolan då jag inte har något för mig de flesta dagarna om jag inte är med kompisar eller ngt annat.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? simon
Vad heter du på discord? simbord
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 tidigt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hålla yrket aktivt så att folk tycker det är kul att jobba där. Sen kommer jag anställa bra personer som vet vad de håller på med. Jag kommer inte anställa folk som inte vet/kan det dem gör. Jag vill hålla yrket aktivt så att många spelare ser ossd inne på servern så att de märker oss.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat där i nästan en vecka nu och känner att jag är redo för chef platsen. Jag har jobbat mycket och skickat m ycket böter till folk som står fel. Jag vet hur menyerna fungerar och allt sådant. (det mesta iaf)
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag efter skolan då jag inte har något för mig de flesta dagarna om jag inte är med kompisar eller ngt annat.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja