Nekad simbord | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417353718/

Ditt Hex-ID: 11000011b3e9bf6

Vad är din discord tagg? Simbord#2586

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: sdlcwc Anledning: Grov powergaming, Grov Suntförnuft ramar sönder en annan medlems bil utan anledning PÅ TORGET och sen Lall. Går ut om: 8 dagar 5 timmar 42 minuter Placerad av: LUDDE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det säger sig ganska självklart när man kollade på klippet, Jag ramade hans bil på torget men det var inte utan anledning det fanns en anledning till det, Jag rammade han för att han vdmade min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och väntade på min kompis för att hans spel krashade, Jag stog vid torget garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig och jag förstår till 100% varför han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd 21 gånger (tror jag), Dessa bans har vart lall,powergaming och suntförnuft. (Lall ban= Jag slogs med min kompis en gång sen på piren de är de enda lall bansen jag minns) (powergaming var då när jag krockade och inte rpade bra på skadorna, jag var i polisjakt och sen krockade jag sen hoppade jag ur bilen och sprang iväg då det blev powergaming) (Suntförnuft har vart när jag körde ner en bil för en trappa när jag var ickemedlem).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte rammat han, För att när jag rammade han var det inte en liten ram, Asså jag körde in i han. Jag skulle försökt prata med han eftersom jag var arg för han körde på min kompis. Jag ongrade att jag rammade han eftersom det blir förjävlig rp. Och tråkigt från båda sidorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag, Jag kommer vara försiktig med vad jag gör och alltid ha en konsekvens tanke i hjärnan som jag inte hadde när jag rammade han. Jag tycker det var förjävligt av mig att ramma han, Det blir inte ens rp från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du får vänta ut bannen, du har redan tidigare 21 bans och du borde lärt dig att man inte gör såhär vid detta läget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka