Nekad simbord | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417353718/

Ditt Hex-ID: 11000011b3e9bf6

Vad är din discord tagg? Simbord#2586

Vem var det som bannade dig? Blanco

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdmade min kompis, Vi snackade i dc med varandra efter scenariot vi var med på så vi undeffade och snackade dc. Sen så gassade jag med bilen och körde på han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med min kompis och stog i mit gänghus. Vi tänkte göra scenario nu. Jag vill jätte gärna vara inne och rpa med mina vänner/gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom jag vdmade min kompis. Jag skulle aldrig vdmat han om han inte var min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad flertal gånger för lite olika saker. Tex powergaming,lall och suntförnuft. powergaming var gång när jag körde in i en kant och inte rpade så bra när jag krockade. Lall var mycket när jag var bara medlem och slogs på tex piren osv. suntförnuft var när jag körde ner en bil för en trappa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte vdmat min kompis. Jag skulle inte kört på han med min bil. Bara för att vi är vänner betyder det inte att man ska vdma. Men jag kommer inte göra om detta och vill jätte gärna in och rpa igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer inte vdma personer bara för att det är mina kompisar. Jag ångrar det jag gjorde och kommer inte göra om mit misstag och ha ett konsekvens tänk i hjärnan. Jag har kännt han som jag vdmade väll länge i över 1 år så jag lallade bara med han. Han rpade inte på skadorna bara för att vi lallade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka