Nekad simbord | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417353718/

Ditt Hex-ID: 11000011b3e9bf6

Vad är din discord tagg? simbord#2586

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs valde att banna mig för att jag cloggade. Jag vet att det inte var ok att logga men jag gjorde det för att jag inte ville dö mit under dagen eftersom det var så tidigt så då bestämmde jag mig för att logga som var den dummase iden jag kommit på. Vapnet jag hadde brydde jag mig inte ens om det var bara en glock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte sen blev jag nedskjuten och loggade sen drog jag o käka och kom tillbaks till en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varierat mellan lite olika, typ pwg,failrp och lall, dessa bans har varit olika men de flesta har varit korta. jag tror jag har en failrp ban och det var när jag körde ner en bil för en trappa vid piren. Sedan powergaimng var när jag krockade och inte rpade så mycket på skadorna. och lall har bara varit när jag har lallat i rpn. Jag har lärt mig av dessa bans och inte blivit bannad på ett tag. Jag tycker bans faktiskt fungerar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha loggat eller börja en skottlossning i första början. Men om vi hadde bakat tillbacka i tiden så hadde jag haft mer konsekvens tänk om då hadde varit nu. Konsekvens tänk är alltid en sak man ska ha i huvudet. Tänk först gör sen. Jag är dum som loggar för att undvika scenariot. Jag skulle varit kvar och väntat på om något skulle hänt istället för att bara logga eftersom det förstör rpn totalt och i slut ändan blir det inte kul för någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte clogga för att undvika scenarion bara för att inte dö. Det blir faktiskt extremt tråkigt för båda partner. I framtiden om jag skulle bli unbannad kommer jag tänka med ett mer konsekvens tänk och inte bryta mot några regler. Jag kommer ha en social rp och bidra med hög nivå rp. Jag har faktiskt lärt mig att rpa på skador bättre också. jag kommer rpa bättre i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka