Nekad simbord | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? simbord

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag typ om jag inte har något annat för mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Fick indraget för ngra veckor sen men har kommit tillbaks med ett bättre beteende. Har varit på unive sedan 2022 tidig

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/s!ArmKhPCUx4G9hjQfBMMH8UQLSLUJ?e=4vxTFf

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla en bra rp nivå runt omkring sig så att folk runt omkring beter sig osv. En servervakt ska inte leta efter fel utan man ska rpa som vanligt och inte söka problem

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ska bli chef på mc affären. Det är bra att vara det eftersom det kan förekomma en massa lall inne på mc butiker eller butiker allmänt. Så det skulle varit bra om jag blev servervakt också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om en kompis dör av tex skottlosning så revvar man och då begår man abuse. Eller om man revvar sig själv efter blivit dödad. Asså man använder sina kommandon för att det ska gå bra för en själv att man använder dem fel på sig själv
 
Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 8/20, efter en ban så måste man vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 2023-09-20. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top