Inaktuell simbord | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simbord

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad heter du på discord? simbord

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att MA är en kull sak att vara eftersom jag har varit det tidigare. Förra gången jag var medlemskaps ansvarig så sa jag up den för att jag var sjuk på tiden och inte orkade.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde bli MA igen eftersom jag är mogen,glad och har respekt för alla jag bemöter. Jag kommer vara aktiv och sköta jobbet på rätt sätt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det påvärkar de mästa jobb rpn. Om man blir medlem då söker man nog jobb och inte köper krim direkt. Som det var för mig. När jag blev medlem började jag med att jobba på marja lisas.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det påvärkar de mästa jobb rpn. Om man blir medlem då söker man nog jobb och inte köper krim direkt. Som det var för mig. När jag blev medlem började jag med att jobba på marja lisas.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna reglerna från top till tå och veta att man absolut inte ska lalla. Man ska kunna bete sig ochb inte lalla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ansvar för medlemarna jag tar in. Jag känner att jag är ansvarig att vara trevlig,snäll och respektfull.

Hur ser din aktivitetet ut? å veckodagar är jag oftast aktiv från 16:00 på måndag till onsdag sen torsdag till fredag är jag aktiv från 14:00 oftast. På lov och helger är jag oftast aktiv varje dag från typ 10:00 på morgonen till tidigast 00:00 på kvällen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka