Accepterad Simbad | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simbad

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Simbad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198173679455/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Larsson

Vad är ditt discord namn? lilhump#9740

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. (Ken Flint) har haft en svår uppväxt med en mamma som missbrukar och en far som lämna han när han var yngre han har inte haft det lätt i skolan har åkt in och ut från ungdomsanstalt och därför han hamnat lite på fel bana men kriminaliteten
han är 19 år gammal
KEN Flint är ganska tuff och har attityd och tar ingen skit men är skön och snäll mot dom som bryr sig om han.
Kens intressen är rap och vill bli en stor rap artist. han gillar även bilar och liknande mest att köra bilarna. han har ett stort intresse för droger och testa nya saker.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med mycket roliga konversationer kommer få folk att ha så roligt som möjligt och skratta så mycket som möjligt kommer allt hitta på något att göra. kommer va mycket aktiv´och va inne på kontot så mycket som jag hinner och om det är roligt så kommer jag va online väldigt ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill ha en server med mycket folk och vill testa på har inte spelat så jag vill lära mig mycket. har kolat på mycket streams så blir väldigt sugen på att testa på

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? jag kollar på mycket streams med fivem.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej har aldrig ansökt till en server så detta blir den första

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka