Nekad Simadra | Whitelist ansökning [Ossipro] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simadra

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/superstar9393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Åkesson

Vad är ditt discord namn? Simadra#2638

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Stolt. Han är 25 år gammal och föredrar en lugn kväll i garaget med sina bilar. Att bygga och laga saker såsom bilar är ett stort intresse Lars har. Han är en väldigt glad prick som alltid försöker se det positiva i situationer. I vissa fall kan denna positivitet få Lars att hamna illa ut då andra människor i hans närhet inte uppskattar detta. Lars kommer från Mjölby stad och har bott där hela sitt liv. Han har aldrig vågat resa utomlands för att det skrämmer honom. Lars är väldigt social av sig och hjälper gärna till när det behövs.

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen att jag bör bli whitelistad är för att jag kommer skapa många skratt och väldigt mycket glädje omkring mig. Genom att bli whitelistad och senare bli tilldelad ett passande jobb så kommer jag gå in till 100% för att göra min del i samhället. Jag ser starkt på att skapa en bättre community och för att inte någon ska hamna utanför.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just på grund av att denna server verkar riktigt bra och jag ser fram emot att träffa många nya vänner inom RP världen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag kollade runt på nätet efter vettiga RP servrar. Via Trackyserver.com fann jag Unive i slutändan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att ha så trevligt som möjligt bland andra karaktärer och skapa en härlig miljö för både mig själv och andra. Genom att ha en väldigt social, glad och positiv karaktär så ska detta absolut vara möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka