Accepterad silyturtle | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? edgar

Ditt discordnamn: sillyturtlee

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag märker att många staffs på servern inte bryr sig om att förbättra och lära folk men bryr sig mer om att sätta bans så man blir höjd. Om jag blir staff kommer jag bidra så mycket till att förbättra servern och hjälpa folk som rpar på servern. Fattar själv att banna någon är alltid inte det bästa, man ska alltid sträva för att öka serverns rp och man kan göra det genom att hjälpa folk istället för att ba banna alla. Så klart förkänar vissa personer ban men tycker fortfarande att man inte ska banna någon direkt och alltid diskutera med dom först. Vill inte va staff för att få perms och skit men för att förbättra servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Största problemet med unive just nu tycker jag är hur folk rpar men inte att folk bryter regler. Vissa regler kan brytas tycker jag under vissa scenarion. Någonting jag tycker är värre än att bryta regler är att ha allmänt trist rp. Många på unive sitter och följar reglerna strikt men sedan har skit tråkig rp och kidnappar utan anledning, skjuter folk bara för att dom hetsade och har en "anledning" till det. Känns som folk gör det minsta de kan inom rp bara för att inte bli bannad. Tycker att folk borde sträva efter bättre rp istället för att sträva efter att inte bli bannad.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag och staff teamet kan göra för att lösa problemet är att ge folk en anledning att sträva efter bättre rp och ge folk möjlighet till att rpa fritt på sätt och vis. Jag tror en anledning folk har väldigt torr rp som det är just nu är för folk bryr sig mer om att inte bli bannad än att rp bra. Till att börja tycker jag personligen att staff teamet måste sätte mer värde på banns. Folk delar ut pbans eller 3 dagar bans bara för att de kan. Vissa vill alltid hitta en anledning att banna någon sedan bara acceptera deras ban överklagan 1 dag senare. Tycker man borde ge folk mer frihet och kanske låta ett regelbrott hända om det är så att personen verkligen vill rpa bättre.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är viktigt om man är staff för att om man är staff ska man aldrig vara partisk och vara bemötande och inte sitta hetsa och annat. Som staff borde ingen tänka på en som jobbig, eller störig. Som staff ska man hjälpa servern bli bättre och då kan man inte lalla och skit. Tycker att agera professionelt som staff är rätt så enkelt man ska ba vara bemötande och icke partisk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? typ 5 timmar per dag, kan vara mer kan vara mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 men har lämnat servern en gång så det står att jag inte har varit länge. Jag gick med i unive igen nu vid 22 augusti i år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit MA men under tiden jag var MA så fungerade inte min dator så kunde inte göra så mycket. Om jag ska vara ärlig har jag mycket att lära mig. Har inte så många erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? E nog it redå för kriminell ansv och donation för jag känner mig inte säker inom de områderna. Känner mig mer redo inom jobb och servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka