Accepterad silverfisken11 | Medlem ansökning (vanessa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Whac#5010

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2010

Berätta om din karaktär. Alexander Pärson har alltid haft en stark passion för rättvisa och att skydda sitt samhälle. När han växte upp idoliserade han poliserna i hans grannskap och drömde om att en dag ansluta sig till deras led. När han blev äldre växte hans intresse för brottsbekämpning bara starkare och han visste att det var den karriärväg han ville satsa på att bli polis. Alexanders hängivenhet för sitt mål var uppenbar från tidig ålder. Han utmärkte sig i skolan, särskilt i ämnen som samhällskunskap och samhällskunskap, vilket hjälpte honom att få en djupare förståelse för rättssystemet och hur det fungerar. Han deltog också i fritidsaktiviteter som gjorde det möjligt för honom att utveckla värdefulla färdigheter som ledarskap, lagarbete och kommunikation. Efter att ha avslutat gymnasiet skrev Alexander in sig på ett straffrättsprogram på en lokal högskola för att vidareutveckla sina kunskaper och färdigheter. Han lärde sig om de olika aspekterna av brottsbekämpning, inklusive utredningstekniker, straffrätt och samhällspolis. Han fick också praktisk erfarenhet genom praktik hos lokala polisavdelningar, där han kunde observera officerare i aktion och lära av deras expertis. Alexanders hårda arbete och engagemang gav resultat när han äntligen uppnådde sin dröm om att bli polis. Han gick med i styrkan i sin hemstad och etablerade sig snabbt som en värdefull medlem av laget. Han arbetade outtröttligt för att hålla sitt samhälle säkert, patrullerade gatorna, svarade på nödsituationer och utredde brott. Som polis stod Alexander inför många utmaningar och svåra situationer. Han såg på egen hand de faror och risker som följer med jobbet men förblev engagerad i att tjäna sitt samhälle trots riskerna. Han var också tvungen att navigera i komplexa juridiska frågor och arbeta med människor från olika bakgrunder och kulturer. Trots dessa utmaningar fann Alexander stor tillfredsställelse i sitt arbete som polis. Han visste att han gjorde skillnad i människors liv varje dag genom att hålla dem säkra och upprätthålla lagen. Hans passion för rättvisa fortsatte att driva honom under hela hans karriär, och han förblev hängiven sitt mål att göra sitt samhälle till en bättre plats. Sammanfattningsvis är Alexander Pärsons resa till att bli polis ett bevis på kraften i hårt arbete, engagemang och passion. Hans engagemang för rättvisa och att tjäna sitt samhälle har gjort honom till en värdefull medlem av brottsbekämpande samfund och en inspiration för andra som delar hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och även seriös rp som kommer vara rolig för andra inte lall osv utan jag e här för rp och göra det jag kan för göra det roligt för dom jag rp med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du kan ju vinna ibland och ibland inte i scenarion du måste även kunna respektera att du förlorar scenarion ibland så kommer det vara

Hur hittade du Unive? Jag hör fått höra om den och jag ser på en youtuber som heter Cosmo som har spelat på Unive roleplay jag har också en kompis som spelar på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka