Nekad silverfisken11 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Skalman

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Pärson 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig social Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har jobbat som sjukvårdare och ska nu bli det igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och även seriös rp som kommer vara rolig för andra inte lall osv utan jag e här för rp och göra det jag kan för göra det roligt för dom jag rp med. Jag har rpat i 5 år kan mycket är seriös för min ålder har spelat 18 servers. och kommer göra allt jag kan för rp seriöst med andra och göra bra sjukvårds rp ifall det är så att jag kan bli sjukvårdare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för att ett scenario ska bli bra men ifall att man förlorar så spelar man på så att motpartnen kan få ett bra vinnande scenario och att det blir ett bra scenario när dom vinner och att man inte blir arg över det-

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har gjort det ett par gånger det jag lärt mig då är att man inte ska göra så och det är det som gör så att man får bättre rp och lär sig av sina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming Rdm kan förklara Powergaming rp inte på skador eller något. Rdm dödar någon utan bakomliggande anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Tillfälligt Nekad.

Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka