Nekad silverfisken11 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Ninjaxx#6996

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Gustavsson Han är 23 år gammal hade en bra uppväxt med sin syster lisa och med sin familj mamma och pappa och släkt när Johan var ungefär 6 år gammal såg han en film som var på tv en kväll hans mamma hade somnat hans syster var på rummet och hans pappa var inte hemma men filmen Johan såg hette 122 på liv och död han tyckte den var jätte bra och från den dagen till nu ville han bli polis han har alltid lite sen innan gillat polisen men just när han såg programmet ville han just bli polis han gillade också att vara med kompisar han tyckte om skolan och han var extra bra på svenskan i skolan. Johan har aldrig gjort något dumt han har alltid hållt sig i skinnet liksom till han blev står och började plugga till polis högskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp och roliga scenarion i server och allmänt bra rp jag vill ju skapa så mycket roligt för mig själv här på unive med mig och mina vänner och skapa roliga saker med vänner och folk ingame.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte alltid vinna man kan ha kul ändå. du kan ju göra saker kanske vinna ibland förlora ibland men det som är det viktiga är att man har kul

Hur hittade du Unive? jag sökte runt på bra svenska servrar och då hittade jag unive jag har kompisar som spelar unive och massa sånt har sätt på youtube nät folk spelar unive roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka