Nekad silverfisken11 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Ninjaxx#6996

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Albin Olsson han är 23 år gammal och gillar mat har många vänner och hans drömjobb är polis. Han vill ju i framtiden få barn få en fru och leva ett bra roligt liv med vänner och släktingar och bara njuta av det han har fått av den här planeten han vill gärna få medlemskap för at kunna få bli polis kunna göra mer saker i staden. Han hade en bra uppväxt men när han var 2 dog hans pappa av cancer och när han blev fem förstod han var det var för något och då ville han börja hjälpa människor igenom polis yrket han vill köpa en Bmw det är hans dröm och hans dröm Bmw är Bmw m4 och med den vill han köra sina barn i framtiden till kalas skolor träningar och köra den hela sitt liv han gillar också att spela spel-och han gillar kaffe och frukt.
han var bra i skolan gjorde inga dumma saker mobbade ingen och var snäll mot andra och lyssnade på lektionerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och utveklad rp och en hög nivå på min rp jag kommer också bidra med en social och en mycket seriös rp och kommer följa alla regler samt ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör så att alla har kul och så inte bara du vinner och har kul så du gör att det blir lika kul för tex polisen som kriminella så du inte gör så bara du vinner tex att du ger upp när polisen står med 4 vapen riktat men du bara springer för att du inte ska tappa dit vapen ist kan du ge upp för då blir det lika roligt för både kriminell och polisen

Hur hittade du Unive? jag sökte runt på bra svenska servrar och då hittade jag unive jag har kompisar som spelar unive och massa sånt har sätt på youtube nät folk spelar unive roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka