Nekad silverfisken11 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? AlbertFrits/_Whac

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2011

Berätta om din karaktär. Jacob West är en ung och ambitiös polis som brinner för att göra samhället tryggare. Trots sin ålder har han redan visat sig vara en pålitlig och skicklig individ inom poliskåren. Hans passion för rättvisa och säkerhet gör honom till en viktig del av sitt arbetslag. Jacob tar stolt på sig ansvaret att skydda och hjälpa andra, och hans professionalism och hängivenhet är beundransvärda. Med sitt mod och sin vilja att göra skillnad är Jacob West en förebild för många i sitt yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriös rp har rpat i 3 år.
Jag kommer bidra med så seriös rp jag kan jag har rollspelat väldigt mycket servers och rollspelat länge.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du kan vinna ibland förlora ibland vinner motpartnen eller förlorar ska man ändå vara glad och rollspela seriöst oavsett och ändå uppskatta det roliga scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja exempel Rdm du dödar eller börjar slå någon utan bakomliggande scenario sen kan jag ge powergaming 2 där man endast rp för makt och pengar även powergaming 1 e att man ej rp på skador eller slag skott allt osv som ska göra ont

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i 3 år nu har 1076 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka