Nekad silverfisken11 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Silverfisken11#6996

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Christofer Andersson han är 23 år gammal han har haft en bra uppväxt med familj kompisar och allt han dröm var att få åka till rymden med en apa när han var 3 år gammal sen växte han upp och upptäckte han jobbet polis och vad det var han vart direkt fast besluten att när han är 22 23 så ska han förhoppnings viss jobba som polis. Han hade en bra relation med sina föräldrar han var det ända barnet och det lite busiga ungen han hade många kompisar. Han gillar sport cykla springa träna och bara leva så bra som han kan få det han hoppas på en framtid om 5 år att ha barn, familj och jobba som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och utvecklad rp. När jag rpar så håller jag mig alltid till den så höga rp nivån som går, jag kommer vara aktiv och alltid prestera. Jag har provat köra på massor av andra servrar men känner att detta är det rätta. Jag kommer bidra med långa och utvecklade scenarion, jag kommer vara aktiv och prestera. Denna server är den med det mest spelare men ändå högsta rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska vinna, kan ta upp ett exempel. Vi säger att det pågår ett snutjag och kriminella bär på vapen, poliserna får stop på motpartens bil alltså dem kriminella. Poliserna griper dem kriminella, om man nu är kriminell så känns det ju såklart inte så bra men det är därför båda parterna ska kunna vinna. Nästa gång kanske dem som rpar kriminella kommer loss. Båda måste kunna vinna någon gång.

Hur hittade du Unive? Jag hör fått höra om den och jag ser på en youtuber som heter Cosmo och spelar här på Unive roleplay jag har också en kompis som spelar på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka