Nekad silverfisken11 | Chef-jobb ansökan (Marjas) [Alchemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Bloben#6996

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska utveckla jobbet med till exempel mer uppdateringar och anställa nya och mognare personer som är aktiva och som jobbar och är IG varje dag. Jag kommer också göra nya aktiviteter till exempel utbildningar och fler möten inom jobbet så att fler anställda kan bli högre uppsatt. Jag kommer också utveckla jobbet med att hur mina anställda ska bete sig när man är i tjänst. Jag kommer också göra så här att om mina anställda inte är aktiva på 3 dagar så kommer jag tya ett snack med dom och om dom har en bra anledning så kommer jag ge dom en till chans. Om du inte skriver i Jobb Dc att dom ska inaktiva så är det en chans att jag tar ett snack med dom IG och gör ett scenario innan jag sparkar dom. Jag kommer också ha roliga aktiviteter till exempel den som är aktiv mest av all på en dag så blir den personen upphöjd för att dom är aktiva mycket. Jag kommer också fixa nya bilar så att det kan finnas nya bilar på Marja Lisas så att fler folk kommer till Marja Lisas och vill köpa den nya bilen. Sen jag kommer för det första organisera det så vi blir jämt antal tillexmepel 2 p.a 10 provanställda 5 erfarna och så vidare jag kommer vara aktiv i våra samarbeten och kommer va där om det krävs hjälp jag kommer ta hand om stället som om det va mitt egna hus jag kommer va där och hjälpa till i olika lägen som slagsmål eller tjänstefel men den viktigaste saken är att jag är en bra chef och jag har tänkt länge så har jag beslutat mig att bli chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit bilsäljare innan vet ganska bra hur datorn funkar och man lär ju sig men jag vet jallafall hur man är och hur man rpar som bilförsäljare

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 5 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart bästa servern och jag älskar att rolespela på den här servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

jag har fan inte gjort det är fusk jag tar
inspiration men jag har inte tagit ett enda ord från era texter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka