Nekad silverfisken11 | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Majorenn/Whac

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år sen jag starta med rp men spelat här i perioder under året men känner att jag trivs riktigt bra nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill just bli chef på sjukvården för att kunna få igång aktiviteten där igen. Efter att både ha varit polis och kriminell så tycker jag det är väldigt tråkigt och gör rpn mycket dåligare varje gång man måste lämna in tex en skott skadad person till Svetlana hela tiden. Om jag blir chef ska jag ha mycket aktivitet inom SJV så man hela tiden slipper lämna in till Svetlana. Jag kommer t sjukvårds rpn till en ny nivå med mycket utbildningar och lära dem lite högre uppsatta lite mer komplicerade sakerna. Jag ska hålla mycket utbildningar om hur man te.x opererar en person beroende på vad man behöver operera. Jag ska ha lite som polisen att man har lite olika enhetschefer som håller utbildningar. Dvs att dem håller tex utbildningar för mc, helikopter osv. Jag ska göra en rensning på alla onödiga roller i discorden men även ha kvar dem flesta. Jag ska ha en stabil ledning och administration som hjälper till att ta beslut inom SJV. Samma med rekryteringen. Där ska jag ha några stabila personer som anställer personal till sjukvården. Som chef ska jag bidra med en bra rp för att få så alla parter ska ha kul när dem rpar. Jag ska även hålla en hel del möten. Både in-game och i discord. Dem mötena som hålla i discord ska mest vara en inriktning på korruption inom yrke och hur man rpar som sjukvårdare och att använda sig av /me är väldigt viktigt. Mötena in-game ska hållas 1-2 gånger i veckan där vi ska gå igenom hur allt går och vad vi ska förbättra osv. Om jag blir chef ska jag även ha liten resursfördelning. Dvs att jag har några som jobbar i sandy, några i paleto, några i stan och sedan så vi har folk på båda sjukhusen. Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just SJV yrket har jag ganska mycket erfarenheter då jag är föredetta sjukvårdare och tog en del utbildningar osv. Jag är just nu polis där jag lärt mig en del sjukvårds relaterade saker också. Inom chefs positionen har jag mycket erfarenheter då jag suttit med i polisledningen när det var ca 200 poliser. Jag har även varit chef över Inquisitor och Mekonomen så jag har koll på /openpanel menyn osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenhet inom sjukvården, jag har vari biträdande chef väldigt många gånger. Jag kan säga att dem har varit mycket nöjda med mitt jobb som Biträdande chef. Väldigt många säger att jag är mycket bra sjukvårdare och visa säger att jag ska bli chef för du kommer kåren gå mycket bra. Jag har också tittat på Sjukvård RP:n i FBRP och jag tar mycket saker där ifrån. Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill testa att vara chef jag vill att eran server ska få så bra sjukvård RP som det bara går. Jag kommer att lära ut väldigt mycket inom sjukvård. Jag kommer att vara mycket trevlig person och göra så att kåren respekterar alla oavsett kön eller något annat som sticker ut. Jag vill också bli chef för att jag känner att jag kan ta den rollen och det ansvaret. Jag är mycket alvarlig när jag arbetar som en sjukvårdare. Adam har faktiskt räddat väldigt många personer från självmord och kollegor.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag så mycket jag hinner måste ju ha skola osv men ska försöka göra mycket i dc och så mycket jag hinner ig
Vardagar mellan 15:00-18:00
Helger 17:20-01:30
Dc nästan dygnet runt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad plagiat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka