Inaktuell silverfisken11 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Mad Man#6996

Ange ditt födelsedatum 8 November 2009

Varför ska just du bli staff? Anledningen till varför jag vill bli Staff på Unive är för att jag vill uppnå bästa möjliga prestanda med servern genom att försöka bidra med så hög rp-nivå som möjligt genom att utesluta regelbrytare som vill skada/förstöra för servern på nått vis, samt att jag vill hjälpa alla andra helpers osv genom att spec mer och ta min tid att ta ärenden i support och försöka hjälpa folk genom det bästa möjliga sätt jag kan göra. När jag var staff förut var nästan de roligaste som fanns och där vill jag kunna komma tillbaka som Helper. Jag vill utveckla rpn så gott de går så att lallare, moddare eller folk som bryter mot andra regler på servern tex rasism. Jag älskar att kunna utveckla servrar till bättre än vad de redan är jag vill kunna göra unive Rolplay till ett lalla fri server. Jag kommer göra så att unive är en server som många vill spela på när de laddar ner Fivem på sin dator. Jag kommer låta folk få en chans om de gjort lite små saker tex råkat säga något som var ooc eller något liknande ni fattar, de kommer gå vidare till en kick och ifall de forsätter så kommer de bli en högre sak. Jag är inte rädd för något och kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska jobba för att få serverntror. att jag skulle passa inom jobb och support, RP för att jag vill att alla som spelar på unive ska må bra och att jag nästan alltid sitter vid datorn och folk som sitter inne och behöver hjälp kanske på natten skulle jag vara där och hjälpa dom så gott som jag kan med mina kunskaper. och om jag skulle bli ansvarig över rp:n skulle jag jobba stenhårt för att förbättra rp:n och med alla mina kunskaper förbättra rp:n. och med hjälp av ett bra staff team skulle jag utvecklas och jobba på bra.
jag som helper skulle passa in som support ansvarig eftersom jag är inne mycket på datorn och hjälper gärna folk med dom problemen folk har. jag som person tar det lungt och låter alla prata till punkt. men man ska alltid bete sig och inte bli arg eller nåt eftersom man ska representera servern. jag som person tycker det är roligt att se folk på servern glada och alltid är nöjda med en hjälp jag kan ge dom. jag kommer försöka mitt bästa att hjälpa dom så gott som jag kan med mina erfarenheter.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 timmar typ

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år i omgångar

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka