- Meddelanden
- 121
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Ditt discordnamn: Ninjaxx#6996
Ange ditt födelsedatum 8 November 2009
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag har ett väldigt hög rp nivå och jag vill utveckla mitt spel till något mer än en bara en spelar
staff gör ju det viktigaste jobbet i en server. det är ju också dom som gör att rp blir rp på unive och inge lallande.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 14:00 till kanske 18:00 är jag aktiv både ingame och i discord
tisdag 16:00 till 20:00
onsdag har jag träning från 18:00 till 19:30
torsdag från 15:30 till 20:00
fredag 14:20 till 22:00
just nu är min dator helt ny eftersom den har fått en helt ny kärna i sig och inget är kvar så därför är jag inte online tills veckans slut.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär en månad
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det är helt nytt för mig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag tror inte det
Ditt discordnamn: Ninjaxx#6996
Ange ditt födelsedatum 8 November 2009
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag har ett väldigt hög rp nivå och jag vill utveckla mitt spel till något mer än en bara en spelar
staff gör ju det viktigaste jobbet i en server. det är ju också dom som gör att rp blir rp på unive och inge lallande.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 14:00 till kanske 18:00 är jag aktiv både ingame och i discord
tisdag 16:00 till 20:00
onsdag har jag träning från 18:00 till 19:30
torsdag från 15:30 till 20:00
fredag 14:20 till 22:00
just nu är min dator helt ny eftersom den har fått en helt ny kärna i sig och inget är kvar så därför är jag inte online tills veckans slut.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär en månad
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det är helt nytt för mig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag tror inte det